sakk1.jpgOlykor megörökítem a különlegesebbnek látszó matt-adásaimat. Az itt láthatóak talán ilyenek voltak. Az első esetben egyetlen huszárral mattoltam be a mozgásképtelen királyt. Ilyen szituáció ritkán adódik, bár néha még a rutinosabb játékosok is belefutnak. Teljes biztonságban tudják a tisztektől körbezárt királyukat, aztán hopp, egy paci rajtaüt.

A második állás érdekességét az adja, hogy vert helyzetből nyertem. Az ellenfelemnek már két tiszt előnye volt. Nagyjából hasonló tudású játékosok esetében ez bőven elegendő a győzelemhez. A másodig tisztvesztésem után már a parti feladását fontolgattam, de aztán úgy látszott, a támadásra koncentráló ellenfél a jobb szárnyon nem védi eléggé a királyát. Előbb a huszárral ütöttem be. Ezt ellenfelem nyomban megtámadta, de ennek már nem volt jelentősége, mert a korábban előre húzott vezérem mattolhatott.

Az állás további érdekessége, hogy nemcsak két tiszt hátrányom van, hanem két további tisztem is ütés alatt áll, teljesen védtelenül. És mégis nyertem Ilyesmi igen ritkán adódik.

sakk.jpg

Más. Összegyűjtöttem irodalmi játékaimat itt:

Ez pedig egy reinkarnált poszt: Tokaji bor

Szerző: Póker Budapest

Szólj hozzá!

Címkék: játék sakk

2012.02.25. 09:54

A bejegyzés trackback címe:

https://poker-jatek.blog.hu/api/trackback/id/tr794200615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása