Ilyen mattot sem adtam még! ...Az ellenfelem jól játszott, úgy tűnt, a bal szárnyon meg fog szorongatni (előretolt gyalog, ütésre kész huszár és bástya), jobbra pedig már nem sáncolhattam, mert ott megnyitottam a védelmet. Igyekeztem hát azt kihasználni, hogy ő meg talán túl korán sáncolt és nem gondoskodott királya megfelelő védelméről. Próbáltam hát támadni. Az attak érdekessége az volt, hogy valamelyik huszárom mindig ütés alatt állt, de a másikkal épp olyat léptem, hogy az ütés alatt állót nem tudta levenni. Végül a nehéztüzérség nélkül, két fürge huszárral be is szorítottam a sarokba. Remek játék volt.

sakk-2.jpg

Szerző: Póker Budapest

Szólj hozzá!

Címkék: játék sakk

2012.06.14. 12:17

A bejegyzés trackback címe:

https://poker-jatek.blog.hu/api/trackback/id/tr634587821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása